Shopping Cart

  • No products in the cart.

Često postavljana pitanja

/Često postavljana pitanja
Korisnička služba

Korisnička služba web shopa dostupna je radnim danom od 09:00h – 19:00h.

Kontaktirati nas možete putem dolje navedenog broja, e-mailom: info@broth.hr ili preko Messengera koji je smješten u desnom kutu na web shopu (klikom na sami znak, prijavljujete se na Facebook i automatski komunicirate s nama).

Za sva pitanja stojimo na raspolaganju.

+ - KAKO MOGU NAPRAVITI NARUDŽBU?

Prvo odaberete proizvod koji želite kupiti, njegovu veličinu i boju ukoliko postoji ta opcija i kliknete na gumb „STAVI U KOŠARICU“, a zatim kliknete na „VIDI KOŠARICU“.

Ukoliko imate kod (kupon) popust, upisujete ga u kućicu predviđenu za kupon.

U košaricu upisujete svoje podatke za plaćanje i podatke za dostavu.

Odabirete dostavu – za kartično plaćanje „DPD: 27,00 kn“ ili za plaćanje pouzećem „plaćanje pouzećem (DPD): 32,00 kn“

Kako bi mogli završiti narudžbu, potrebno je potvrditi da ste pročitali i da se slažete s uvjetima korištenja i odredbama web stranice.

+ - TREBAM LI BITI REGISTIRANI KORISNIK KAKO BIH MOGAO/LA OBAVITI KUPNJU?

Ne trebate biti registrirani, ali preporučamo kako ne bi prilikom sljedeće kupnje trebali ponovno upisivati svoje podatke.

Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.

+ - KAKO MOGU PLATITI SVOJU NARUDŽBU?

Plaćanje je moguće kreditnim ili debitnim karticama (VISA, MAESTRO, MASTERCARD, DINERS) putem Corvus Pay sustava.

Karticama je moguće obročno plaćanje, detalji u linku: https://broth.hr/obrocno-placanje/

Na području RH moguće je i plaćanje pouzećem (dostavljaču po primitku paketa).

+ - KOLIKI SU TROŠKOVI DOSTAVE?

Dostava narudžbe na području RH čija vrijednost je manja od 700,00 kn za plaćanje karticama iznosi 27,00 kn, a za plaćanje pouzećem iznosi 35,00 kn.

Za narudžbe čija vrijednost je veća od 700,00 kn dostava je besplatna.

Dostava narudžbe za područje Slovenije iznosi 70 kn neovisno o iznosu narudžbe.

+ - KOJOM DOSTAVNOM SLUŽBOM ŠALJETE PAKETE?

Na području RH i SLO pakete šaljemo DPD dostavnom službom.

+ - KOLIKO DUGO TRAJE DOSTAVA PAKETA?

Artikle šaljemo u roku od najkasnije do 5 radnih dana od primitka narudžbe.

Ako se proizvod izrađuje po mjeri, potrebno nam je do 7 radnih dana do slanja, a za traper artikle do 15 radnih dana.

Vrijeme dostave paketa je do 3 radna dana.

.

+ - MOGU LI ZAMIJENITI ILI VRATITI NARUČENI ARTIKL?

Zamjena robe moguća je u roku od 14 dana od primitka pošiljke.

Kupac ima pravo bez obrazloženja jednostrano raskinuti ugovor o kupnji i vratiti proizvod u roku od 14 dana od primitka pošiljke.

Uvjeti na linku: https://broth.hr/povrat-i-zamjena-robe/

Zamjenu ili povrat nije moguće izvršiti za artikle rađene po mjeri, ali možete zatražiti besplatnu korekciju ukoliko ne odgovara.

+ - KAKO DA SE SAMA IZMJERIM?

Za izradu po mjeri potrebne su nam osnovne mjere: opseg grudi, opseg struka, opseg bokova i Vaša visina.

Mjerite se u uskoj odjeći i metar nemojte stegnuti prejako.

Opseg grudi mjerite po sredini grudi.

Opseg struka mjerite u najužem dijelu iznad kosti kukova.

Opseg bokova mjerite u najširem dijelu bokova.

+ - GDJE DA NAPIŠEM SVOJE MJERE PRILIKOM NARUČIVANJA?

Mjere upisujete u košarici u rubriku „napomene uz narudžbu“.

+ - POSTOJI LI MOGUĆNOST ODABIRA NIJANSE TRAPERA PRI NARUČIVANJU?

U napomeni prilikom narudžbe nam možete napisati koju nijansu trapera želite, a mi ćemo Vas povratno kontaktirati da detaljnije dogovorimo nijansu.

+ - JE LI KUPOVINA PREKO INTERNETA SIGURNA?

Prilikom plaćanja karticama na našoj web trgovini koristite Corvus Pay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

Detalje o sigurnosti možete pročitati na linku: https://broth.hr/uvjeti-kupnje/

You don't have permission to register